Figo magyar pályán
2008. március 27.,csütörtök 15:12 |
Már áprilisban indul a Szentkirályi ásványvíz reklámkampánya, amelyben az ásványvíz mellett Luis Figo játssza majd a főszerepet. A hazai sajtó világsztárokat megilletően fogadta az olasz Internazionale portugál középpályását. A Szentkirályi kampányarcaként bemutatkozó világsztár tegnap a budapesti Four Seasons Hotel, Gresham Palace Télikertjében fogadta az újságírókat.
A hazai Szentkirályi Ásványvíz Kft. a jövőben a nemzetközi jelenlétre is nagy hangsúlyt fektet: a tavalyi 3 százalékról két éven belül 10 százalékra kívánja növelni a Magyarországon kívül értékesített ásványvizek arányát. Ezért az elkövetkező két évre olyan világsztár sportolót választottak a Szentkirályi arcának, aki megtestesíti mindazt, ami számukra a legfontosabb: a kiváló minőséget, a megbízhatóságot, a hazai és nemzetközi elismertséget, valamint a versenyszellemet. A kampány sikerének érdekében a cég az olasz Internazionale világklasszis labdarúgóját, a portugál származású Luis Figot „igazolta le” csapatába.
„Saját tapasztalatom, hogy egy élsportolónak folyamatosan csúcsteljesítményt kell nyújtania. Nincs ez másként az ásványvízpiac kiélezett versenyében sem. Luis Figo olyan labdarúgó, aki már 20 éve kiváló eredményeivel vívja ki a közönség elismerését” – mondta a reklámarc választás okairól Balogh Levente, Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója.
A sajtótájékoztatón a portugál futballzseni kifejtette, miért vállalta el a magyar vállalat felkérését: „Sokan keresnek meg azzal, hogy legyek a márkájuk arca, de csak ahhoz adom a nevem, amit magam is szívesen fogyasztok. Ezért a tárgyalások kezdetekor kértem az otthonomba a cég ásványvizeiből. Annyira megszerettük a Szentkirályit a családommal együtt, hogy még a karácsonyi ünnepek alatt is ezt ittuk és azóta is mindig van otthon”.
Majd hozzátette: már serdülő korában odafigyelt az egészséges táplálkozásra. Tudta, hogy a profi futball világában csak akkor érhet el sikereket, ha megválogatja, mit eszik és mit iszik. Közel 20 éves profi pályafutással a háta mögött elmondhatja, hogy az élsportban csak az maradhat a csúcson huzamosabb ideig, aki odafigyel az egészségére. Ráadásul egy labdarúgónak nagyon fontos a megfelelő folyadék-utánpótlás, hiszen egy mérkőzésen vagy egy kemény edzésen akár több liter folyadékot is veszíthetnek. A víz és ásványi anyagok pótlása nem könnyű feladat, szerinte a legjobb megoldás a bőséges és jó minőségű ásványvíz.
A feszített tempójú kampányfilm forgatása Szentkirályon, a cég üzemének területén zajlik; Figo érkezésének estéjén kezdődik, majd csütörtökön zárul. Erre a rövid időre a munka zavartalansága érdekében és a különleges technikai eszközök alkalmazása miatt az üzem egyes területein felfüggesztik az ásványvíz gyártását.
A reklámfilm rendezője a 35 éves, izraeli Guy Nattiv, aki több nemzetközi elismeréssel, köztük a 2002–es Nemzetközi Berlini Filmfesztivál Kristály Medve díjával (rövidfilm kategória) büszkélkedhet. Nattiv „non-stop” munkáját 40 fős magyar stáb segíti.
forrás: hírösindex
„Saját tapasztalatom, hogy egy élsportolónak folyamatosan csúcsteljesítményt kell nyújtania. Nincs ez másként az ásványvízpiac kiélezett versenyében sem. Luis Figo olyan labdarúgó, aki már 20 éve kiváló eredményeivel vívja ki a közönség elismerését” – mondta a reklámarc választás okairól Balogh Levente, Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója.
A sajtótájékoztatón a portugál futballzseni kifejtette, miért vállalta el a magyar vállalat felkérését: „Sokan keresnek meg azzal, hogy legyek a márkájuk arca, de csak ahhoz adom a nevem, amit magam is szívesen fogyasztok. Ezért a tárgyalások kezdetekor kértem az otthonomba a cég ásványvizeiből. Annyira megszerettük a Szentkirályit a családommal együtt, hogy még a karácsonyi ünnepek alatt is ezt ittuk és azóta is mindig van otthon”.
Majd hozzátette: már serdülő korában odafigyelt az egészséges táplálkozásra. Tudta, hogy a profi futball világában csak akkor érhet el sikereket, ha megválogatja, mit eszik és mit iszik. Közel 20 éves profi pályafutással a háta mögött elmondhatja, hogy az élsportban csak az maradhat a csúcson huzamosabb ideig, aki odafigyel az egészségére. Ráadásul egy labdarúgónak nagyon fontos a megfelelő folyadék-utánpótlás, hiszen egy mérkőzésen vagy egy kemény edzésen akár több liter folyadékot is veszíthetnek. A víz és ásványi anyagok pótlása nem könnyű feladat, szerinte a legjobb megoldás a bőséges és jó minőségű ásványvíz.
A feszített tempójú kampányfilm forgatása Szentkirályon, a cég üzemének területén zajlik; Figo érkezésének estéjén kezdődik, majd csütörtökön zárul. Erre a rövid időre a munka zavartalansága érdekében és a különleges technikai eszközök alkalmazása miatt az üzem egyes területein felfüggesztik az ásványvíz gyártását.
A reklámfilm rendezője a 35 éves, izraeli Guy Nattiv, aki több nemzetközi elismeréssel, köztük a 2002–es Nemzetközi Berlini Filmfesztivál Kristály Medve díjával (rövidfilm kategória) büszkélkedhet. Nattiv „non-stop” munkáját 40 fős magyar stáb segíti.
forrás: hírösindex
