Hamiltonék kalocsai hímzésben jönnek a Hungaroringre
2011. július 08.,péntek 17:33 |
A szemfülesebbek már észrevehették, hogy a McLaren versenyzői idén a szokásostól eltérő, néha egészen vad mintázatú overallokat viseltek az időmérőkön. Nem lesz ez másképpen a július végi Magyar Nagydíjon sem, ahol szombaton magyar népviseletben fognak autóba pattanni.
Lewis Hamilton és Jenson Button megszokott, piros-fehér overallját ezúttal ugyanis tetőtől-talpig kalocsai hímzés borítja majd. A csapat még év elején hirdetett közös versenyt az őket évtizedek óta szponzoráló Hugo Bossszal, amelynek keretében a rajongók saját hazai futamukra küldhették be ruhaterveiket. Minden nagydíjra ezek közül választották ki a legjobbnak ítélt dizájnt.
A magyar versenyhétvégére összesen 227 pályamunka érkezett. Ezek közül Kalmár István tervét találták a legjobbnak, aki két belépő mellett egy személyes találkozást is nyert a versenyzőkkel. A pályázók között egyébként nagy népszerűségnek örvendett a virágminta, csakúgy, mint a piros-fehér-zöld csíkos, illetve a piros pöttyös megoldások.
Origo
Csótilaci 2011. július 11. 18:56
Ez látszólag apróság, de nagyon "nagyot szólhat"! És nem szabad hagyni lepattanni: rá kell dolgozni, hogy a "eseménysor" legyen a Kalocsai Hímzésből! Akkor erős márka lesz, amit majdan a divatvilág is örömest használ. Abban pedig hatalmas bónusz van, ha egy-két ünnepelt világsztár ilyeneket visel a fesztiválokon! Hát hajrá: építkezni folyamatosan azokra az Isten-adta "mütyürökre" amink van. (Ha belegondoltok, a Nike is "csak" egy gumitalpú sportcipő! Pont, mint a versenytársai! Csak mindig akad pár "nagyember" akinek ez a kedvence. És ezt híreszteli is széltében-hosszában.
A marketing=hit (a portékánkban és önmagunkban)! Ez ilyen egyszerű! Aki ezt tovább bonyolítja, annak a körmére kell nézni, mert görbe úton jár!
forzakalocsa 2011. július 08. 18:02
Na ezért fontos az az erőfeszítés, amit az új városvezetés végez a városmarketing terén!!!
Végre Kalocsa folyamatosan pozitív imázst keltő hírekkel, eseményekkel kerül az országos média vérkeringésébe, ami már rövid távon komoly eredményeket hoz a turizmusfejlesztés területén.