Nyáron nyit az ALDI
2008. április 04.,péntek 21:53 |
Újabb fordulópontjához érkezett az ALDI áruházlánc országunkban. Április hónapban tizenhét városban nyitja meg áruházainak kapuit. Ezek a következők: Bonyhád, Budakeszi, Budaörs, Budapest XVI. Ker., Cegléd, Debrecen két (áruház is), Dunaföldvár, Gyula, Hódmezővásárhely, Jászberény, Karcag, Mosonmagyaróvár, Nyíregyháza, Pécs, Piliscsaba, Veszprém.
Az ALDI a diszkont-elv következetes megvalósítása mellett kötelezte el magát. Az üzletekben magas minőségű élelmiszereket és napi fogyasztási cikkeket árulnak alacsony áron. A gyümölcs, kenyér és húsfélék naponta történő szállítása az üzletekbe az egyes árucikkek magas forgási sebessége mellett folyamatosan friss árut garantál.
Az ALDI minden vasárnap és csütörtökön mintegy 25 kiválasztott terméket kínál rendkívül előnyös kondíciókkal. Így az ALDI - vásárlók egész éven át igen kedvező áron juthatnak hozzá a szükséges háztartási termékekhez - a szórakoztatóelektronikától a számítógépeken keresztül egészen a szerszámokig, textíliákig vagy sport-, hobby- és szabadidős termékekig -, és a szezonális élelmiszerek sem hiányoznak a sokszínű kínálatból.
Az ALDI valamint következetesen a saját márkák kiépítésére helyezi a hangsúlyt. A mindennapi slágerek nem illenek bele az ALDI - koncepciójába. A vállalat célja sokkal inkább az, hogy tartósan alacsony árak mellett nagyszámú elégedett törzsvásárlót biztosítson magának
Városunkban rohamléptekkel a földdel tették egyenlővé a volt RUBIN épületegyüttesét, ahol a nyárra már állni fog egy újabb nagyáruházunk. A volt termelőüzem helyén parkolót alakítanak ki, a mögötte lévő területen pedig mintegy 2000 négyzetméteren költhetjük pénzünket.
elena
Az ALDI minden vasárnap és csütörtökön mintegy 25 kiválasztott terméket kínál rendkívül előnyös kondíciókkal. Így az ALDI - vásárlók egész éven át igen kedvező áron juthatnak hozzá a szükséges háztartási termékekhez - a szórakoztatóelektronikától a számítógépeken keresztül egészen a szerszámokig, textíliákig vagy sport-, hobby- és szabadidős termékekig -, és a szezonális élelmiszerek sem hiányoznak a sokszínű kínálatból.
Az ALDI valamint következetesen a saját márkák kiépítésére helyezi a hangsúlyt. A mindennapi slágerek nem illenek bele az ALDI - koncepciójába. A vállalat célja sokkal inkább az, hogy tartósan alacsony árak mellett nagyszámú elégedett törzsvásárlót biztosítson magának
Városunkban rohamléptekkel a földdel tették egyenlővé a volt RUBIN épületegyüttesét, ahol a nyárra már állni fog egy újabb nagyáruházunk. A volt termelőüzem helyén parkolót alakítanak ki, a mögötte lévő területen pedig mintegy 2000 négyzetméteren költhetjük pénzünket.
elena