Középpontban az ügyfél
2009. február 18.,szerda 16:21 |
- Mi indokolta a régióban az új fiók megnyitását?
A CIB stratégiáját az elmúlt tíz évben a lakossági ügyfelek, valamint a kis- és középvállalkozások felé történő nyitás jellemezte, s ebben a folyamatban az intenzív termékfejlesztéssel párhuzamosan a fiókhálózat bővítése is kiemelt figyelmet kapott. A kalocsai fiók sikeres indulást mi sem igazolja jobban, mint a folyamatosan bővülő ügyfélkör, amely — a színvonalas kiszolgálás mellett — a bank egyre szélesebb termékpalettájából bármely pénzügyi igényére találhat megoldást.
- Milyen szolgáltatásokkal állnak az ügyfelek rendelkezésére?
Célunk a lakossági ügyfelek, a társas vállalkozások, intézmények, valamint az egyéni vállalkozók magas színvonalú kiszolgálása kényelmes, modern, de ugyanakkor családias környezetben. Teljes körű kereskedelmi banki és befektetési szolgáltatást nyújtunk, 30 éves múlttal rendelkező univerzális bank lévén nálunk egy helyen minden típusú pénzügyi szolgáltatás igényelhető. Kínálatunkban a bankszámlavezetéstől a betéti és hitelkártyákig, a betétlekötéstől a különféle támogatott és egyéb – akár lízing, faktoring – finanszírozási lehetőségekig, a befektetési és értékpapírügyletektől az elektronikus pénzügyi megoldásokig számos szolgáltatás található.
- Miképp tervezi a jövőt a CIB kalocsai fiókja?
Célunk az, hogy mindenki számára ismert és kedvelt pont legyünk a város szívében, s ha valakinek hitelre, befektetési lehetőségekre, vagy akár lízingtermékekre van szüksége, akkor a CIB jusson az eszébe.
Miközben folyamatosan változunk és megújulunk, egy célunk biztosan állandó marad: az, hogy együtt gondolkodjunk ügyfeleinkkel, és olyan pénzügyi megoldásokat kínáljunk, amelyek megfelelnek valódi igényeiknek.
Gondolkodjunk… Együtt, a jövőről.