Kalohírek

 

GfK: Kevesebben, de többet költöttünk ruházkodásra

2008. szeptember 25.,csütörtök 15:29  | 
Az idei év első felében a háztartások mintegy 76 százaléka vásárolt ruházati terméket, ami kicsit elmarad az előző két évben mért aránytól, de nyolc százalékkal többet, háztartásonként 54.100 forintot költöttek erre a célra - derül ki a GfK Hungária ConsumerScope adataiból.
Megosztás: 

A közlés szerint a ruházati termékek átlagára az előző év első félévéhez képest az idei év első hat hónapjában 0,6 százalékkal csökkent, és ezen belül a legnagyobb mértékben, 22 százalékkal a bébiruhák átlagára esett vissza. A GfK Hungária ConsumerScope megfigyelései szerint az alsó- és felsőruházati termékek átlagára az első félévben 2,4 százalékkal volt alacsonyabb az egy évvel korábbinál.

A közlemény megjegyzi, hogy az alsóruházat részesedik a legnagyobb arányban a ruházati piacból, de az arány 2006 és 2007 első félévéhez képest némiképpen mérséklődött.

A felsőruházati termékek a piac harmadát adják, a cipők aránya pedig 10 százalék körül van. A cipők átlagára az év első felében 2,8 százalékkal csökkent, a sportruházaté 13,8 százalékkal esett vissza. Ugyanakkor 7,4 százalékkal nőtt a kiegészítők átlagára és 3,6 százalékkal a munkaruházaté.

(MTI)

Blogok

Ezt fald fel!  Lajcsi szelet

Tudom, nemrég voltak az ünnepek, és annyi sütit ettünk, amennyi csak belénk fért, de [...]

Mit nézzünk ma a tévében?  Hétfő, február 22. – Búcsú

Kedves Olvasóim! Úgy döntöttem, nem írom tovább ezt a blogot. Ennek oka elsősorban a tévéműsorok kínálatának erodálódása: nincs már mit ajánlgatni.[...]

Urbanista  Szürreális termálfürdőt árulnak 390 millióért

Gombaházak, piramisok és egy hangulatos törökdúlás-festmény teszi teljessé a képet.

További hírek

Humor

Partneroldalak

Oldal tetejére