Kalohírek

 

Internetes reklámok

2008. május 08.,csütörtök 19:16  | 
A Szonda Ipsos legfrissebb online reklám hatásmérési eredményei azt mutatják, hogy hatékony hirdetési médium az internet.
Megosztás: 

A március havi internetes reklámkampányok közül legjobban a jelzáloghitelek teljesítettek. Az FHB és a Raiffeisen Bank kampányát egyaránt az internetezők 70 százaléka látta.

Alig marad el ettől az eredménytől a Budapest Bank Prémium Betét bannerhirdetésének hatékonysága. A Raiffeisen reklámhadjáratának nemcsak az észlelése volt magas, de az internetezők több mint fele azonosítani is tudta a hirdetőt. A hirdetés észlelői között pedig mintegy 80 százalékos volt ez az arány.

A Szonda Ipsos idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén. A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik el az intézet munkatársai, de ez a szám tetszőlegesen bővíthető. A mintavétel egy folyamatosan karbantartott 10000 fős online panelből történik.

forrás: index.hu

Blogok

Ezt fald fel!  Lajcsi szelet

Tudom, nemrég voltak az ünnepek, és annyi sütit ettünk, amennyi csak belénk fért, de [...]

Mit nézzünk ma a tévében?  Hétfő, február 22. – Búcsú

Kedves Olvasóim! Úgy döntöttem, nem írom tovább ezt a blogot. Ennek oka elsősorban a tévéműsorok kínálatának erodálódása: nincs már mit ajánlgatni.[...]