Internetes reklámok
2008. május 08.,csütörtök 19:16 |A március havi internetes reklámkampányok közül legjobban a jelzáloghitelek teljesítettek. Az FHB és a Raiffeisen Bank kampányát egyaránt az internetezők 70 százaléka látta.
Alig marad el ettől az eredménytől a Budapest Bank Prémium Betét bannerhirdetésének hatékonysága. A Raiffeisen reklámhadjáratának nemcsak az észlelése volt magas, de az internetezők több mint fele azonosítani is tudta a hirdetőt. A hirdetés észlelői között pedig mintegy 80 százalékos volt ez az arány.
A Szonda Ipsos idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén. A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik el az intézet munkatársai, de ez a szám tetszőlegesen bővíthető. A mintavétel egy folyamatosan karbantartott 10000 fős online panelből történik.
forrás: index.hu